साहित्य शनिबार

पलासको फूल रहेछ!!

(तिलक आत्रेय,CA)

चमेली र चंपा भने पलासको फूल रहेछ ।
बैगुनीलाई माया दिनु एउटा मेरो भूल भएछ ॥

आकाशका रंगी चंगी ताराहरु झारी दिएँ,
तर उसको माया भने मुटु घोच्ने सुल भएछ।
चमेली र चंपा भने पलासको फूल रहेछ ।
बैगुनीलाई माया दिनु एउटा मेरो भूल भएछ ॥

मलाई के थाहा उसको बानी खलती सित प्यार गर्ने ,
एक अर्कालाई नचिन्नु नै समस्याको मूल भएछ।
चमेली र चंपा भने पलासको फूल रहेछ ।
बैगुनीलाई माया दिनु एउटा मेरो भूल भएछ ॥

दुनियाले भन्ने गर्थे कस्तो राम्रो जोड़ी रै,
कत्ति चांडो त्यस्तो माया मुल्यबिहिन धुल भएछ
चमेली र चंपा भने पलासको फूल रहेछ ।
बैगुनीलाई माया दिनु एउटा मेरो भूल भएछ ॥

Leave a Reply

